sobota, 7. februar 2009

Kaj je zdj to?!

Grrrr, kar malo sem jezna nase, ker zadnje čase preprosto ne utegnem pisat na blog.
Imam pa dve opravičili:

1.) Pomanjkanje časa
poleg moje trenutne "zaposlitve", ki se ji reče šola, imam v teku še en projekt, ki upam, da bo kmalu pripravljen tudi na javno predstavitev, in mi požira ves čas.

2.) Vreme
ta dež, ki ne samo da bo pobral ves sneg :( , ampak mi tudi onemogoča posnet kake nove fotke in me nasplošno spravlja v slabo voljo.

Ker je torej vreme zanič, sem ubrala izhod v sili, se usedla za računalnik in malo spremenila outlook bloga.
Redi bralci boste opazili, da je rožasto-vijolično glavo zamenjala karirasta zadeva (vpliv matematike ;) ), ki jo lahko vidite zgoraj.
Prav tako je moj profil bogatejši za "fotko", da ne boste rekli, da se skrivam :D.



Mejte se lepo, pa upam, da bo nova objava prej kot v štirinajstih dnevih.

Ni komentarjev: